Binnen de sector dieren en verzorging zijn er veel verschillende terreinen waar met dieren wordt gewerkt. Hierbij kunt u denken aan verzorging, geneeskunde en onderzoek. Daarnaast kunt u ook denken aan een manegehouder of viskweker. Binnen deze branche kan er gebruik worden gemaakt van de live chat service van Chatkracht. Hierdoor worden de openingstijden van de organisaties uitgebreid. De live chat service van Chatkracht is op werkdagen geopend van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur. Klanten kunnen 72 uur per week contact opnemen doormiddel van de live chat service van Chatkracht.

Wat doen chatspecialisten?

De chatspecialist van Chatkracht pakt binnen 30 seconden elke binnenkomende chat binnen. Hierdoor worden klanten snel te woord gestaan en krijgen klanten snel de informatie die ze zoeken. Binnen de dienstverlening van Chatkracht is het ook mogelijk om voor een hybride model te kiezen. Bij deze werkwijze heeft u de mogelijkheid om ook zelf de binnenkomende chat op te pakken en de klant te woord te staan. Wanneer u zelf geen tijd heeft of de chat buiten de kantooruren binnen komen wordt deze chat opgepakt door een van de chatspecialisten van Chatkracht. De live chat service van Chatkracht is erg transparant. Alle chat worden naar de organisatie doorgestuurd zodat het inzichtelijk is voor het bedrijf, welke vragen er binnen komen en hoe er op  deze vragen wordt gereageerd. Hierdoor is het voor het bedrijf duidelijk welke informatie er wordt gegeven via de live chat service.

Chatkracht streeft naar ultieme klanttevredenheid!

Contact opnemen met de organisatie doormiddel van de live chat functie van Chatkracht, is laagdrempelig en anoniem. Door deze laagdrempeligheid nemen klanten sneller contact met de organisatie op. Klanten hoeven hiervoor zich namelijk minder in te spannen dan wanneer de klant telefonisch of via de mail contact opnemen.